2019年8月6日 星期二

一年過去,再到幫趁美邦醫學體檢中心Mobile Medical

上年做畢身體檢查,大部分數據正常,但乳房發現有纖維瘤,所以需要定期檢查。

今年依舊係美邦醫學體檢中心做檢查,因為真係平得黎多項目。當然,市面上有更平,但搵間中規中矩始終比較好。

今年除左做常規身體檢查,仲比Sales介紹我做一個叫mRNA檢查。檢查聲稱可以超早期發現有無腫瘤,仲要話係全港獨家。不過都成$8000一個,價錢實在很貴。但勝在檢查簡單方便,只需抽血。報告未出,希望係對得住佢個價錢。

除左mRNA,我仲係官網買左個折後$3000幾嘅Plan,百幾項檢查,價錢比較公道實惠。因為我同Sales講上年係佐敦等得有小小耐,今次檢查當日做完要趕番工,有無得去間快D。佢地就幫我約左觀塘分店,話係VIP分店可以快D。原本我都係半信半疑,但去到發覺真係有好大分別。












觀塘分店環境舒服,人流少左好多。比起佐敦嘅人來人往,真係差好遠。登記連檢查都只係大約一小時,而且感覺上,觀塘D員工笑容多D開心D...可能人工高D?=D

做完檢查,大約3星期可以見護士講報告。希望我份體檢報告靚靚仔仔,無病無痛啦!